Friday, March 30, 2012

7 month. Almost.

Why the hell I'm still counting? Hmm. Nak buat macam mana, rasanya sampai bila-bila pun, bila tiba 11 haribulan di setiap bulan akan ingat yang itu adalah tarikh Marwan meninggal.

Today is March 30. August 30, 2011 was the last time I heard Marwan's voice. He passed away 10 days after that. I never heard his voice since the last time nor I get to see him on his last breath. And I never get to hear his voice ever again.

How are you holding up there sayang? Doing good? Maz harap, sedekahan Al-Fatihah dan Yaasin sampai ke awak dan jiwa-jiwa yang sudah kembali kepada tuhan kita. Hope to see you soon sayang. :')

Al-Fatihah.

Dan hari ini juga adalah hari Along aku dilahirkan ke dunia 28 tahun yang lepas. Happy birthday Along. Live life like you'll die tomorrow and go race to the ultimate Jannah.

Dan, sila cepat-cepat bagi anak saudara dekat orang.
;p


Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments: